4 oct. 2008

Farmecul copilariei


Joc de culori , splendori de roua.. bucuriile copilariei se topesc prea repede , lasand doar anumite amintiri ale unor clipe trecatoare. Mi-a fost dat sa traiesc aceste senzatii care, impreuna cu alte intamplari si privelisti , au format ceea ce se cheama viata.
Cele mai frumoase zile din trecutul meu , ma urmareau obsesiv , ca o oglinda din magia careia nu mai poti sa scapi . Toate imaginile din acei ani sunt momente succesive care se pun in fata mea asa cum au fost : luminoase si fericite.
Doar adierea unui vant , poate sa mai clatine tristetea brazilor imbatraniti, care imi ajungea la ureche ca un fel de tanguire , ca un fel de scancet slab , insotindu-mi pasii moi.
Era copilaria mea , ce ramanea locului si timpului indepartat .. era farmecul copilariei care ramanea martor unor clipe trecatoare . Prin farmecul sau copilaria a reusit sa ne trezeasca sentimente de bucurie sau chiar de tristete.
Copilaria este parca inecata in trecut. Trecerea ireversibila a timpului a facut ca aceasta sa ramana in urma .
Pe bolta cereasca , proiectata invers , ma intorc la copilaria mea si schimband viziunea universului ma intorc in prezent.

Niciun comentariu: