27 ian. 2009

atunci - acum - maine


 Ai un fel al tau de a fi prezenta atunci cand am cea mai mare
nevoie de tine. In momente critice. In clipe de sarbatoare.. Si cand imi invat la chimie si nu inteleg  si cand El nu ma intelege..
 Prietena este persoana careia ii vei deschide usa intr-o zi cand parul nu iti este aranjat , cand ai varicela, cand ai inundat baia , cand pisica si-a folosit cutia cu mult entuziasm - cand nu voiai sa vezi pe nimeni altcineva..
 Cand simt ca sunt o ratata , nepotrivita , proasta , o fiinta buna de nimic - tu nu-mi intorci spatele , exasperata de posomorarea mea, ci ma ademenesti la viata. Parca ai spune "ei , si?" N-o sa iei premiul Nobel.  Si n-ai reusit la test. Iar Lui se pare ca-i plac blondele." Dar pe mine cui ma lasi la greu? Am nevoie de tine" , imi spui . Zambesc in sila si ma alaturi rasei umane [ha ].
 Intre prietene care au traversat perioade grele impreuna exista o legatura pe care ceilalti nu o intelege niciodata..
-pentru ca e data de 27 ianuarie si cineva acolo s-a gandit la mine ; multumesc Ale :*-

Niciun comentariu: