12 apr. 2009

Primavara se numara zilele


Ma dezinhib.. mirosind buzele tale a primavara.. paru-ti miroase a ghiocei.. de azi-toamna pastram in suflet mirosul florilor de tei… Am zis c-o fac.. Da.. cate nu zic eu? Nu pot refuza propuneri indecente.. cand profiti ca-n asemenea momente.. de raspunsul meu.. Miroase-a primavara-n vai.. si-a .. alte flori de.. levantica? Miroase a.. sufletul tau.. ce l-am incins in crang aseara.. Miros.. campiile de noi.. si lunci si vai… Izvorul arde.. si mi-as spala in el.. cele.. cateva pacate.. Izvorul.. copilariei noastre.. Miroase a nori.. Vin peste noi.. Si tuna.. Miroase a furtuna ce-am scris-o ieri.. si-am s-o public doar maine.. Miroase a cosite angelice si-a ochi patrunzatori.. ca ochii tai.. Miroase a ger, a inghet si-a nameti.. cand tu pleci.. EU ?!! A ce miros eu, primavara asta.. ? Miros a dragoste.. primavaramea.. miros a soapte interzise… a sarutari aprinse.. a tine cu mine-n brate ieri dimineata.. sub clar de luna-nebuna. Rasarise doar pentru noi.. luna.. eclipsase soarele.. mai stii ghioceii.. ? Gemeau sub noi.. sub iubirea nebuna.. Miroase a curat si a proaspat.. ca-n fiece luna.. Miroase a mine.. nebuna.. Alerg prin primaveri.. prin toate.. le-as da inapoi.. sa te ajung.. sa-ti fiu mai aproape.. Da.. miroase reavan.. a ziua mea.. De aproape.. miroase. Tu? Mirosi a tinerete primavara mea… A primaveri adunate-n-tr-o barca.. in palatul de clestar.. Tu esti Stapanul.. primavara asta.. -n care se-anunta dezastre.. pe tarm ori pe mare.. Ieri inca mirosea complice a noi.. A fecunditatea ce ne provoaca teama.. a .. noi doi impreuna.. Azi primavara miroase a despartire.. Tu si cu mine. Eu fara tine. Punct. Si.. de la capat. E primavara. Spun inceput. Sunt ghiocei.. imi place s-ascult.. cum canta fosnetul frunzelor.. ce-abia se dezvolta.. Canta a pace.. canta a noi.. la inceput.. Primavara.. mirosi a inceputuri.. de orice forma, culoare si parfum..

Niciun comentariu: